Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi és a partnereink információkat - például sütiket - tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat - például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat - kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint termékek kifejlesztéséhez és a termék javításához. Az Ön engedélyével mi és a partnereink eszközleolvasásos módszerrel szerzett pontos geolokációs adatokat és azonosítási információkat is felhasználhatunk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhat ahhoz, hogy mi és a partnereink a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk. Másik lehetőségként a hozzájárulás megadása vagy elutasítása előtt részletesebb információkhoz juthat, és megváltoztathatja beállításait. Felhívjuk figyelmét, hogy személyes adatainak bizonyos kezeléséhez nem feltétlenül szükséges az Ön hozzájárulása, de jogában áll tiltakozni az ilyen jellegű adatkezelés ellen. A beállításai csak erre a weboldalra érvényesek. Erre a webhelyre visszatérve vagy az adatvédelmi szabályzatunk segítségével bármikor megváltoztathatja a beállításait.

GY.I.K.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1.Ügyfélszolgálat :

Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.00 és 18.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére.

Munkanapokon a megrendeles@stepcomfort.hu E-mail címre érkezett üzeneteiket 24 órán belül megválaszoljuk.

2.Rendelés menete :

A rendeléshez regisztráció nem szükséges! Válassza ki a terméket az önnek megfelelő színben és méretben, majd tegye a kosárba. Amennyiben nem sikerül betenni a kosárba , akkor jelenleg nincs készleten a kiválasztott termék. A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha régi beregisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de nem ez sem kötelező! / kell elküldeni a megrendelést. A beérkező megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy rossz e-mail címet adott meg! Amennyiben Ön már régen beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell újra kitölteni a regisztrációt. Amennyiben a jelszó nem megfelelő, az „ Új jelszó kérése” menüpont alatt kérhet újat. A rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat a megadott e-mail címre. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

 

3.Fizetési mód :

A fizetés módját Ön választja ki a pénztár oldalon,lehet banki előreutalás vagy utánvétes fizetés.

Szállítási díj-a rendelési összegtől függetlenül-bármely fizetési mód esetén 1500 Ft.

 

4.Banki átutalás :

Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelés számát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!

MKB Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:

Számlavezető Bankintézet : MKB BANK

Számlatulajdonos: DR. BODA SZILVIA EV.

SWIFT (BIC) kód:MKKB HU HB

BANKSZÁMLASZÁM: 10300002-10638457-49030013

IBAN: HU25 1030 0002 1063 8457 4903 0013

 

5.Kiszállítás időpontja :

Webáruházunkba beérkezett rendeléseket a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon – ünnepi időszakokban legkésőbb 8 munkanapon – belül tudjuk átadni a GLS futárszolgálatnak. A GLS munkanapokon 08-17 óra között kézbesíti a csomagokat. Amikor átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, ők értesíteni fogják Önt a kiszállítás lehetséges időpontjáról.

GLS központi telefonszám 06-29-88-67-00

GLS weboldal http:/online.gls-hungary.com

 

6.Nem megfelelő termék :

Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, a vásárlástól számított 15 napon belül lehetősége van méret/szín cserére, pénzvisszafizetésre.

Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a GREENLAND EGÉSZSÉG CENTRUM - DR. BODA SZILVIA EV. részére az alábbi címre : 1037 Budapest , Remetehegyi út 185.

Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (Űrlap letöltése), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. 

CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! 

Csere esetén az oda-vissza szállítási díj is a Vásárlót terheli!

 

7.Hibás vagy sérült termék :

Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, lehetősége van méret/fazon cserére és pénz visszafizetésre is. Kérjük, ebben az esetben azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az megrendeles@stepcomfort.hu e-mail címen! A levelében írja meg a visszaigazolásban kapott megrendelésszámot a pontosabb beazonosítás végett, és a termék hiba leírását, illetve hogy csere terméket vagy pénz visszafizetést szeretne! Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, hogy kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék valóban hibásan vagy sérülten érkezett meg önhöz, természetesen a saját költségünkre, azonnal cseréljük, vagy tetszés szerint a megadott számlaszámra visszautaljuk az árát. A cserét a GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk, melynek pontos menetét a válaszlevélben találják meg.

 

8.Személyes átvétel telephelyünkön :

Személyes átvételre nincs lehetőség!

 

9.Garancia :

Minden termékünkre jár a Magyarországon hivatalosan előírt garanciális idő! Kérjük, figyelmesen olvassa el az oldal Általános Szerződési Feltételeiben foglalt garanciális feltételeket, melyet itt találhat:

 

10.Rendelést visszaigazoló e-mail :

Minden esetben automatikus visszaigazoló e-mailt küld webáruházunk Önnek. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy ezt az Ön levelező rendszere a levélszemét mappába teszi, ez az Ön gépének és levelezőrendszerének beállításain múlik. Amennyiben nem találja a visszaigazoló emailt, kérjük mindenképp ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát.

 

11.Egyéb rendelési mód :

Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt nem lehetséges. A webáruházban tud csak rendelést leadni! Itt lehet pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat.

 

12.Méret kiválasztása :

A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

 

13.Elfelejtett jelszó :

Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

 

KÉRJÜK ÖNT, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY WEBÁRUHÁZUNK MUNKATÁRSAI A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON KÍVÜL A CSOMAGOLÁST, SZÁMLÁZÁST ÉS ÁRUFORGALMAT IS BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐEK EL AZONNAL TELEFONON. 

HÍVÁSÁT TELEFONUNK RÖGZÍTI, LEHETŐSÉGÜNK ALKALMÁVAL VISSZAHÍVJUK ÖNT.

MGFkNW